Скрипторий: Monster - vault keeper (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - vault keeper (rage of elements)
Vault Keeper
Creature 14
Description
The vault keepers lost Sairazul's spark and have life spans of two to three millennia. They maintain and protect the xiomorns' many experiments.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 37
Unspecific Lore: DC 35
Specific Lore: DC 32
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 37
Unspecific Lore: DC 35
Specific Lore: DC 32
Source Rage of Elements
Perception +26; darkvision, tremorsense (imprecise) 120 feet
Languages Orvian, Petran; telepathy 300 feet
Skills Acrobatics +26, Arcana +26, Athletics +26, Crafting +26, Nature +24, Planar Lore +28, Thievery +24
Str +4, Dex +8, Con +6, Int +8, Wis +4, Cha +6
Craft Crystal Wand ( exploration) Frequency twice per day; Effect The vault keeper spends 10 minutes creating a magic wand out of radioactive green crystal, containing any 5th-rank or lower earth spell of their choice. The wand can be used by other creatures, but it crumbles to sand at the end of the day and has no monetary value.
Item Caster The vault keeper can Cast a Spell from any item (such as a staff or wand) as though it were on their spell list.
AC 36; Fort +24, Ref +28, Will +22
HP 200; Immunities bleed, paralyzed, poison, radiation, sleep; Resistances physical 15 (except adamantine)
Reactive Strike
Speed 35 feet, climb 35 feet
Melee agile, finesse, magical), Damage 3d10+10 slashing plus constraining crystal claw +28 [+24/+20] ( Melee finesse, magical, radiation), Damage 3d4+10 piercing plus 4d6 poison crystal wand +28 [+23/+18] ( Ranged earth, magical, range increment 100 feet), Damage 5d6+6 piercing Arcane Innate Spells DC 34, attack +26; 7th crystal shard +28 [+23/+18] ( flesh to stone, summon elemental (earth only), wall of stone; 6th scrying, stone tell (at will); 5th dimension door, shatter (at will); 4th dimension door (at will), earthbind (at will), shape stone (at will)
Constraining Crystal ( earth, magical) When the vault keeper deals damage with a claw Strike, glowing green crystals cluster at the site of the attack. The target must succeed at a DC 31 Fortitude save or become clumsy 1 for 1 hour (or clumsy 2 on a critical failure). If the creature is already clumsy due to constraining crystal, additional failures increase that clumsy value instead, to a maximum of clumsy 4. Crystal Burst arcane, earth) An explosion of razor-sharp splinters deals 15d6 piercing damage in a 30-foot burst within 120 feet, with a DC 35 basic Reflex save. The vault keeper can't use Crystal Burst again for 1d4 rounds. ( Slashing Surge The vault keeper Strides or Climbs and makes two claw Strikes at any point during that movement. Each Strike must target a different creature. The multiple attack penalty doesn't increase until after both attacks.
Perception +26; darkvision, tremorsense (imprecise) 120 feet
Languages Orvian, Petran; telepathy 300 feet
Skills Acrobatics +26, Arcana +26, Athletics +26, Crafting +26, Nature +24, Planar Lore +28, Thievery +24
Str +4, Dex +8, Con +6, Int +8, Wis +4, Cha +6
Craft Crystal Wand ( exploration) Frequency twice per day; Effect The vault keeper spends 10 minutes creating a magic wand out of radioactive green crystal, containing any 5th-rank or lower earth spell of their choice. The wand can be used by other creatures, but it crumbles to sand at the end of the day and has no monetary value.
Item Caster The vault keeper can Cast a Spell from any item (such as a staff or wand) as though it were on their spell list.
AC 36; Fort +24, Ref +28, Will +22
HP 200; Immunities bleed, paralyzed, poison, radiation, sleep; Resistances physical 15 (except adamantine)
Reactive Strike
Speed 35 feet, climb 35 feet
Melee agile, finesse, magical), Damage 3d10+10 slashing plus constraining crystal claw +28 [+24/+20] ( Melee finesse, magical, radiation), Damage 3d4+10 piercing plus 4d6 poison crystal wand +28 [+23/+18] ( Ranged earth, magical, range increment 100 feet), Damage 5d6+6 piercing Arcane Innate Spells DC 34, attack +26; 7th crystal shard +28 [+23/+18] ( flesh to stone, summon elemental (earth only), wall of stone; 6th scrying, stone tell (at will); 5th dimension door, shatter (at will); 4th dimension door (at will), earthbind (at will), shape stone (at will)
Constraining Crystal ( earth, magical) When the vault keeper deals damage with a claw Strike, glowing green crystals cluster at the site of the attack. The target must succeed at a DC 31 Fortitude save or become clumsy 1 for 1 hour (or clumsy 2 on a critical failure). If the creature is already clumsy due to constraining crystal, additional failures increase that clumsy value instead, to a maximum of clumsy 4. Crystal Burst arcane, earth) An explosion of razor-sharp splinters deals 15d6 piercing damage in a 30-foot burst within 120 feet, with a DC 35 basic Reflex save. The vault keeper can't use Crystal Burst again for 1d4 rounds. ( Slashing Surge The vault keeper Strides or Climbs and makes two claw Strikes at any point during that movement. Each Strike must target a different creature. The multiple attack penalty doesn't increase until after both attacks.